usch

vad jag inte gillade klänningarna medparten av Hollywoods elit bar under MTV Video Music Awards. Då är jag visserligen ganska kräsen i min smak, antingen var klänningarna för enkla eller too much. Dock så gillade jag Ashlee Simpsons svarta klänning, trots att den var väldigt enkel, men den klädde verkligen henne. Och Lauren Conrads lilla blåsa. Oh my, vilken godbit! Klänningen alltså, inte hon. Inte för att hon är ful, men då jag skrev "vilken godbit" var det faktiskt klänningen jag referrerade till. Nåja. Fast jag har inte riktigt Laurens bränna at the moment. Eller kropp, för den delen. Men, jag har iallafall gått ner tre kilo! Det ni! Kom lite som en chock för mig, för jag hade dels inte väntat mig att ha tappat tre kilo bara sådär, speciellt då jag inte gjort något för att faktiskt tappa några kilon, utan det bara hände. Men glad blev jag, ojoj.

Nu: fika
Sen: promenad med vovvarna, dusch och sen soooova.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0