blä

funderar på att sminka mig, men det känns rätt ovärt då jag ändå kommer snora bort alltihop. Blä, vad jag hatar att vara sjuk. Finns verkligen inget värre. Och om bara några veckor börjar ju årets värsta period: pollensäsongen.

jaja, nu ska jag vandra vidare.

om någon känner sig social är det ju bara att ringa eller smsa, förutsatt att denna socialsugna människa har mitt nummer, förstås.

ska ta och gräva fram nässprayen och allergimedicinen, dammsuga och fixa lite här hemma, sen ska jag parkera mig framför en film hade jag tänkt.

imorgon är det då dags för skola igen. Känns rätt skönt, iallafall att träffa alla igen. Hoppas bara att denna förkylning wears off så jag är frisk och kry imorgon, känns sådär att vara förkyld och sluta 16.55.

ikväll är det för övrigt ett grym tvkväll; one tree hill, gossip girl, wipeout och söndagsparty med Filip och Fredrik. Nice shit! Blir långtidsparkering framför tvn for sure!

Ska också försöka dra mig ut på en liten promenad, fylla lungorna med lite friskluft.

jaja, later, mates.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0