fantastiskt underbara vårväder!

Har varit på strålande humör precis hela veckan = sjukt mycket stek! Har faktiskt fått lite färg, så jag börjar bli rejält taggad inför min lilla sommarshopping nästa helg. Lite roligare att handla något inför sommaren om man redan har fått lite färg. Jag och Sara var väldigt ambitiösa och hade tagit med oss shorts och bikiniöverdel och låg ute på altanen och pressade som tusan. Kändes lite naket då altanen ligger precis utanför lärarrummet = en massa fönster, men det gjorde inte så mycket. Härligt att få lite D-vitamin iallafall. Nu ska jag ta mig en promenad hem med lite mysig musik i lurarna, härligt värre! Har dessutom gjort dagens goda gärning och lånat ut min älskade John Mayer-skiva till Fanny, pluspoäng till mig!

jaja, ut i solen var det nu

tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0