LOV, underbara lov!

Åh, känns så underbart fantastiskt att ha lov, ni anar inte. Speciellt efter en himla massa dramatik som jag mött under dagen. Men, nu är det lov iallafall. Imorgon ska jag försöka dra med mig mami till stan, måste köpa en mössa, ska till pagla med alla estets små guldhjärtan, och jag hade bara en röd basker (=inte det mest praktiska att sätta på huvudet då man ska åka pulka) hemma, så jag ska på mössjakt imorgon! Hoppas bara att det finns några mössor kvar att köpa, är ju snart inte säsong för det längre. Men å andra sidan kanske det innebär att det är rea någonstans?!

Nu ikväll ska jag bara chilla på, se OC (äntligen, som jag har längtat) och bara njuta av lovet.

För övrigt förtjänar HELA MIN KLASS, esmk07 (för er som inte visste det), en bamsekram och en stor, blöt puss (fast dom kan slippa den sista) det är verkligen ett gäng änglar, godingar, puddingar, guldklimpar ... ja, you name it, dom är helt enkelt världens bästa. Jag kommer ju grina som om det inte finns en morgondag under studenten.

nu ska jag trycka middag, tjing!

Kommentarer
Postat av: Bea

Såg dig i extra idag :p Vad söt du var :D

2009-04-08 @ 21:30:59
URL: http://beeaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0