mys

Hejsan hoppsan i galoppsan. Sitter och myser i mjukisbyxor, sovfrisyren (är alldeles för lat för att fixa håret) och lyssnar på Michael Bublé. Hade jag fått välja så hade han mer än gärna fått spela live på mitt bröllop. Eh, ja, då jag väl gifter mig, alltså.

Sitter och filar på lite planer inför imorgon. Just nu är det ganska dött på den fronten, må jag säga. Blev lite sugen på att experimentera med lite frisyrer och smink faktiskt! Hoppas jag är lika sugen imorgon, då har jag iallafall något att göra.

Håller även på att försöka fundera ihop en potentiell outfit till valborgs, då det eventuellt blir fest. Men, jag är helt lost, vet inte alls vad jag ska ha på mig. Ska jag vara dressad i kjol? Jeans? Tights? Klänning? Förvirringen kunde inte vara större. Dock så känns ju en tight pennkjol ytterst oaktuellt, då jag gissar att det kommer förekomma en hel del dansande. Så det bör ju vara kläder som man kan röra sig i iallafall.

Men, studiebidraget hinner ju komma innan dess, så jag lär ju ta en tripp till luleå. Behöver göra en runda på både H&M och Monki, som jag inte hunnit besöka ännu (!), vilket är ve och skam. Kanske rent utav hinner förbi där på fredag? Om jag nu inte tar 18, förstås, vilket visserligen känns väldigt bekvämt... Jaja, det återstår att se!

nu, åter till skrivandet.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0