nu; vattning av blommor på g!

eheh, ja. Mormor tyckte nyss att jag skulle vattna hennes blommor. Undrar om mormor har någon aning vilken inverkan jag har på blommor. Blommor dör i min närvaro. Eller, inte av blotta åsynen av mig (inte för att jag är av tron att blommor faktiskt kan se) men då jag ska "ta hand" om blommor brukar det oftast resultera i att blomstackarn dör, på grund av att jag 1. Har en tendens att glömma bort att vattna dom = dom torkar ihop och dör, eller 2. Jag kommer faktiskt ihåg att vattna dom, men en aningen för mycket = dom blir övervattnade och drunknar.

Jaja, hur dessa stackars blommor slutar återstår att se. Men båda alternativen känns väldigt troliga. Jaja, to be continued.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0