someone has to turn you in, like a common criminal, like a wounded animal

TJA!

sitter och njuter av the very best, John Mayer. Balsam för själen, I say. Just nu är det Come back to bed som snurrar i playlisten. Bra bra låt, missa inte den! Eller snarare; bra artist, missa inte han.

Håller på att prova min nya mössa. Ser ut som en liten fjant, men den är skön! Dock så är den stor nog att fyllas med två huvuden, men jag har ju bara ett, så det är ganska mycket plats över.

Märker att min lugg redan blivit lång, fast inte nog lång, utan ni vet sånt där äckligt jobbigt mellanläge då den inte kan ligga snyggt utan att täcka halva ögonen. Vågar jag klippa den själv? Risken är väl att jag är lite för skakig på handen och klipper snett som en idiot. Jaja, det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0