sweet dreams are made of this

Blev en rätt mysig kväll igår. Var hos grannarna och såg Titanic, käkade naturgodis, choklad och mackor. Var en sväng på biblioteket igår, längesen vi var där sist. Lånade två böcker; Marley & jag och en annan bok, vet inte vilken författare eller vad boken heter, men den verkade bra iallafall. Sen så lånade jag två cd-skivor; Mando Diaos nya skiva, som för övrigt är grym, och Christian Walz Paint by numbers. Så jag låg och myste i sängen med böcker och bra musik. Underbart.

Idag ska vi äta grillade kotletter och potatisklyftor. Mums. Imorgon ska jag och kolla på några i klassen på Dansens dag och sen ska vi i klassen till Emilia och fika. Så det blir nog en riktigt bra helg, det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0