The X-effect

Tyvärr verkar det vara The X-effect-maraton på MTV. Why, oh, why? Kunde dom åtminstone inte visat något bra? Det är en serie jag verkligen ogillar, det är bara förnedringstv på hög nivå. Blir bara på dåligt humör då jag kollar på det. För er som inte har någon aning om vad serien går ut på så är det två par som tror att dom ska få åka på en romantisk get-away. Då dom kommer till stället så blir dom inlotsade på varsitt rum. Där inte deras pojkvän/flickvän befinner sig, utan någon helt annan. Dom har dock en sak gemensamt. Deras nuvarande pojkvän/flickvän har varit tillsammans förut, och dom är tillsammans nu, i ett helt eget hotellrum. Så himla sjukt program. Moralnivån ligger långt ner på minus. Och det kanske mest komiska är att flera av dom garanterat påstår sig vara "emot otrohet", och ändå blir det så att i typ 9/10 fall exkexen gör både det ena och det andra med varandra, och sedan går dom ändå tillbaka till sina respektive, som inte heller verkar vara sena att forgive and forget, utan är mer än villiga att ta tillbaka han/hon. USCH, säger jag bara! Nu är det visserligen MTV vi snackar om, och dom är ju beryktade för att vinkla saker ganska ordentligt, men ändå. Och för att inte tala om dubbelmoralen...

jaja, nog om det! Nu tänkte jag leta fram lite bra musik på YouTube.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0