tillbaka till vardagen

blä, dom orden kunde inte låta värre just nu. Tillbaka till vardagen. Känns verkligen heeeelt värdelöst att komma tillbaka till skolan efter två helt sjukt roliga veckor med musikalarbete. Tungt, var ordet. Sitter just nu och spekulerar med Jenny - visserligen över sms, men ändå - om bra idéer hur jag ska få kontakt med en viss person. Haha, det är ju inga direkt superidéer, men det är rätt underhållande iallafall!

Känner mig sådär lagomt otaggad inför att ha matte, men jag är typ tvungen, ligger typ 100 sidor behind och jag är 99,9% säker att jag måste göra om provet som vi gjorde före musikalveckorna, och det gick inte alls bra, så det känns som att jag vill bättra på mina knappt existerande mattekunskaper så kanske jag iallafall har möjlighet att få ett fint litet G på provet.

nu ska jag upp till fiket och inhandla något drickbart eller något C-vitaminbombat.

tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0