oh, what a wonderful world

blev en riktigt härlig promenad, solen låg och stekte på. Solglasögonen låg finfint på näsan och musiken var som balsam för mina öron. Så kort sagt, hemskt underbar dag. Stekte på altanen med mina mates i klassen och surrade på om lite allt möjligt. Sen har jag varit duktig och varit på en extra gemulektion, vilket helt klart gav resultat, fattade faktiskt lite mer än innan, vilket är ett stort plus.

Imorgon hoppas jag på toppenväder, då blir det att cykla till skolan, minsann! Solglasögonen åker på, musiken är givetvis med och humöret lär ju vara på topp, precis som det varit under veckan.

Nu ska jag till grannarna och umgås med Linnea, sen hade jag kanske tänkt att se Sweet Home Alabama, eller kanske gotta med en bok och ett äpple.

Förresten ska jag på "kalas" i helgen, skitkul! Emilia i min klass fyller 18 på lördag, så klassen ska till henne på söndag och fika, mys som tusan! Annars har jag tänkt att få så mycket solstrålar på mig som möjligt under helgen, så att man är brun och fresh till sommaren. Och till nästa helg, för den delen, då är det shopping och härligt umgänge med mina kära lulevänner, minsann. Skolavslutningsklänning, vardagsklänning och sommarskor ska inhandlas, och så kanske det blir en mjukglass eller fika på stan också, nice som tusan.

Men nu ska jag bege mig till mina kära neighbors,

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0