And I'm free, free fallin'

Det blev ingen ljudteknik för mig idag, och tacka gudarna för det. Även om jag var fullt närvarande fysiskt så kan jag ju inte påstå att mitt huvud var med i matchen. Mina tankar var, vilket dom varit i princip hela dagen, på helt andra ställen än vad dom borde ha varit. Skulle haft praktiskt prov i ljudteknik, men fick välja om jag ville göra det idag eller nästa måndag, och på grund av mitt tillstånd kändes det säkrast att spara det, så man iallafall har en chans att få ett G. Tror dock att de flesta märkt (hoppas jag då, iallafall) att jag inte riktigt varit mig själv idag. Men, jag har kämpat på rätt bra ändå. Var med helt och hållet på uppvärmningen (vilket jag visserligen fått äta upp efteråt, men ändå) och sedan körde jag stenhårt i gymet (eller stenhårt och stenhårt, men jag pressade som fan med hantlarna, hade tänkt att bli biff?! Hehe, or not) och sen så var jag med på mattelektionen. Fast jag hängde ju inte direkt med, men jag var fysiskt närvarande iallafall.

var sen duktig och promenerade hem, pluspoäng till mig! Sedan var det godmiddag hemma, hemmagjord köttsoppa, underbart. Kvällen avslutades hos grannarna med tårta och allmänt mys. Men nu ska jag lägga mig, ögonen är blytunga.

godnatt, rarings

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0