'scuse me while i kiss the sky

Huset är fortfarande snorkallt, tror nästan att temperaturen ligger under noll i vissa delar av huset. Är fortfarande supernöjd över att writingdelen på nationella är över. Hoppas att det gick bra bara.

Sitter as we speak (eller ja...) och kikar på flygbiljetter. Ska eventuellt ner till den kungliga huvudstaden i slutet av maj med kära mor och systeryster. Hoppas verkligen att det blir en resa, hade varit underbart att bara komma bort ett tag. Har hittat en resa för under tusenlappen tur och retur, fast då måste jag åka hem på måndagen. Kl nio på kvällen. Så det känns inte så troligt. Men jag satsar stenhårt på att flyga ner till skåne i slutet av sommaren och stanna där i 2-3 veckor.

Håller för övrigt på att tagga för fullt inför både valborgs och lördagen, då det är tänkt att jag ska åka till luleå och träffa mina kära friends. Blir nog kalas det här, ska ni se! I nuläget så ser min inköpslista ut så här, varken mer eller mindre:
- klänning
- gladiatorsandaler
Känns lite roligt att inhandla lite sommargrejer, då känns det att sommaren verkligen börjar närma sig! Imorgon är det en relativt lugn dag, teaterlektion (då vi tydligen ska se JCS, har jag fått höra) sen är det lunch, ensemble, hål (kanske hänger med och tittar på genrepet inför trädkonserten) och sen svenska, då det ska redovisas reklamanalyser, minsann! Jag och Sara har valt en ytterst (ahem) clever reklambild, må jag säga. Men mer om det imorgon. Nu tänkte jag kika på lite resor ner till malmö, och sen ska jag lägga mig så jag vaknar pigg och fräsch imorgon.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0