who am I fooling?

Dagen har ju inte börjat på topp direkt, är så trött att det svider i ögonen, magen kurrar, ingenting i kylskåpet att stoppa kurrandet med. Det är lov och en viss person (jag) har varit vaken sen halv sju. Japp, du läste rätt. Halv sju. Och det mest tragiska är att jag inte hade behövt stiga upp så tidigt. Har ändå bara packat och tvättat... Vilket påminner mig att jag måste ta ut tvätten ur maskinen och försöka tumla den så gott det går!

Blir då att sova järnet på bussen, så kanske ögonen slutar svida och jag kanske slutar frysa också.

nu ska jag hoppa en trappa upp och väcka systern min. Eller, jag ska då göra det på en stund. Hon ville faktiskt att jag skulle väcka henne före jag åker. She asked for it.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0