en sån där lista dårå

JA, jag är rastlös! Can't help it.

Har du lärt känna några nya personer den här sommarn?
Det har jag, minsann!

Har du träffat någon i sommar du kanske aldrig träffar mer?
 
Gör man inte det typ jämt?

Ditt bästa sommarminne?
svårt! Sommaren i det stora hela har varit grym på alla sätt och vis. Men pdol var riktigt sådär superbra, skåne har varit underbart, sommarjobbet, boden alive... ja, ni hör ju, jag har haft världens bästa sommar, helt enkelt!

Har du gjort något som du aldrig har gjort förut? 
Si, si.

Har det hänt något som du vill ångra?
Någon enstaka sak, ja.

Vem har du umgåtts mest med i sommar?
Amanda, gissningsvis. Men Sara kommer på en värdig andraplats. Tillsammans med resten av mina härliga medarbetare.

Vilken klass börjar du nu i höst?
ESMK07, som vanligt, men nu är det 3e året, baby! (ESMU3 sha la la la la!)

Har du blivit dissad i sommar?
Det har jag säkert.

Har du badat naken?
Föredrar bikini.

Har du badat utomhus? 
jodå. Fast inte så många gånger som jag hade velat, dock.

Har du gått på bio?
Japp, det har jag! Brüno blev det. Kommentarer är överflödiga.

Har du bakat?
JAPP. Bakar typ jämt, hehe.

Har du gått på stan? 
ohja, det har jag!

Om du har med vilka? 
Amanda, Agnes, Jenny, mamma och några till.

Vad kommer du sakna mest med sommarn? 
värmen och solen, alla festivaler, stranden, spontanitet, parkmys.

Vilket betyg väntar du dig i höst?
G, VG, MVG

Kommer du ha samma lärare som förut?
något nytillskott blir det eventuellt, men de flesta kommer väl vara samma som innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0