*

sitter och äter något mumsigt, någon skojig variant på köttfärssås, typ. Fast denna är en sån där special-special med jalapenos och fetaost, suuuupergott, ska ni veta! Det bränner lite i munnen där emellan varven, men det är det vi gillar. Och då vi ändå är inne på ämnet mat måste jag bara meddela att jag åt en superdupergod tacotallrik idag, lätt en utav de bästa jag har ätit. Minus för dessa jäkla getingar - tror det var 3 stycken som mest - som verkar förfölja mig, annars var det bra. Sedan har vi också kikat på El Perro del Mar och The Embassy, som båda två var såna där spontangrejer, helt oplanerade, det bara blev så, helt enkelt. 

Kommentarer
Postat av: NATALIE

gott med tacos :)

2009-08-15 @ 20:24:01
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0