good times

äntligen hemma efter en kanondag på malmöfestivalen! Har strosat runt, åkt pariserhjul (sviiinläskigt, hade nästan lite dödslängtan då man satt där 45 meter ovanför säkerheten. Fast bara nästan). Ätit glass har jag också gjort. Sen var det bara hem en snabb sväng, byta kläder och sen tillbaka till Folkets park för att se Titiyo. Men jag är kanonnöjd med dagen i sin helhet, och det var helt klart värt den här tröttheten. Imorgon lär det bli totalt kaos, miljoner saker man vill se och göra, och flera utav dessa är - såklart - samtidigt. Men, i vanlig ordning så löser det sig säkert! Jag ska iallafall se Miss Li, Veronica Maggio & Timbuktu på kvällen, och Rix FM Festival under dagen. Nu vankas det lite nattmat, sen så... ja, får se vad som händer efter det.

later, dudes!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Ah, härliga malmöfestivalen. där var jag också ikväll! :)

2009-08-15 @ 01:05:59
URL: http://baraelvira.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0