home is where your heart is

känner mig lite tuffare, lite mer livserfaren än vad jag gjorde för 30 minuter sen. Okej, det stämmer inte riktigt, men jag hade önskat att det var så. Nästan, iallafall. Har inte märkt av några symptom som borde göra mig orolig, typ yrsel, feberfrossa och dylikt. Vilket, trots allt, får ses som tur i oturen. Då behöver jag inte oroa mig för att mitt liv är finito riktigt än. Det känns ju bra. I övrigt så är jag på strålande humör, solen är framme och värmer. Fast jag är inte så sugen på att gå ut, om jag ska vara ärlig. Ska ta och gräva i skåp och lådor, försöka hitta någon värktablett, krossa och blanda ut med lite vatten, det var tydligen nånting man kunde göra om man blivit stucken av en geting. Ska bara tvätta såret, som nu svällt upp och blivit typ 10 gånger större än sitt ursprung, med lite vatten och kyla med lite is.

NEEEEEEEJ! Såg nyss på facebook (hur överlevde vi före fejjan?) att Erik Hassle inte kommer till Malmö med Rix Fm festival, åh, det sög ju. Nåväl, får hoppas att jag får fler möjligheter att se honom. Får iallafall se en massa andra, så jag antar att jag inte ska gnälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0