In the name of love

herrejösses (oj, sade jag verkligen det?!) vilken bra låt det är! Pride (in the name of love) med U2, alltså. Den är totalt glödhet i mitt spotify (säger man så?) just nu. I övrigt cirkulerar det lite Hoffmaestro, Kings of Leon, Ted Gärdestad, Bon jovi, Michael Jackson, Queen, John Mayer och Gavin DeGraw, mycket, mycket bra.

Uh, måste verkligen kicka igång med att tvätta mina kläder. Kan ju inte påstå att jag längtat efter det, men det måste ju göras, och eftersom det är mina kläder väntar jag mig inte att någon annan ska göra det åt mig. Fast det hade ju varit rätt trevligt om det hade varit så. Men, jag slipper iallafall åka buss hem imorgon, YES. Rätt nöjd tjej, alltså. Har en väska vars vikt troligtvis kommer ligga långt över min kroppsvikt. Nu har ju dock min ömma moder erbjudit sig att skjutsa mig, ett erbjudande jag omöjligt kan tacka nej till. Inte bara det att jag slipper sitta på en varm buss, jag har en alldeles färsk skiva med en massa godinglåtar som jag kan poppa hela vägen hem, och så är det ju gratis. Eh, ja, för mig alltså. Värre för den som pröjsar för bensinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0