it's not a war

har nyss sett sista OC-avsnittet på säsong 3, och jag grinade som ett barn, precis som förra gången. Nu tänkte jag dela med mig av lite brabrabra låtar som jag tycker att ni kan leta fram på youtube eller spotify, kära vänner. enjoy

Kings of Leon - Knocked up
Kleerup ft. Robin - With every heartbeat
Lady Antebellum - Love don't live here anymore
Björn Skifs - Michelangelo
Kings of Leon - Ragoo
U2 - Pride (in the name of love)
Michael Jackson - The way you make me feel
Rob Thomas - Her Diamonds
Hoffmaestro - Highway man
Carolina Liar - Show me what I'm looking for
Bryan Adams - Summer of '69
Kings of Leon - Use somebody
Movits! - Fel del av gården
Daughtry - No surprise
Lady Antebellum - I can't take my eyes off you
Michael Jackson - Billy Jean
Paramore - Ignorance

ah, there you go. Dessa godingar kommer inom kort att infinna sig i min älskade teflon (ja, de som inte redan finns där. Och ja, jag kallar min mobil för teflon ibland) och följa med mig all the way till Skåne, I like it!

Tänkte eventuellt bjuda på lite bilder på dagens inköp, men jag vettetusan om jag ids, höhö. Köpte iallafall 2 bh;ar, 6 par trosor, 2 par leggings och en jättesöt, luftig topp från Cubus, 50 kr fick jag hosta upp för godbiten, lätt värt. Och så 5 par sockar, vilket verkligen behövdes, då jag förbrukar sockar snabbare än ögat. Hittade även ett par supersöta skor på Din Sko, men jag tänkte att jag skulle ta det lite lugnt på skofronten, köpte ju ändå 2 par i torsdags. Fast dom var riktigt fina... kanske slår till i Malmö istället? Mjukisbyxor är också något som finns på min inköpslista, då mina darlings har fått göra sin sista resa. Det inköpet görs nog även det i skåne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0