it's not the storm before the calm

hoho i stugorna! Har precis klätt på mig och käkat frukost. Det är inte lika varmt som det var igår, men å andra sidan vaknade jag typ 1,5 timme tidigare än igår, så det finns garanterat potential till att bli minst lika varmt. Maten igår var supergod, minns inte vad min maträtt hette, bara att det var kyckling i en starkröd sås som var riktigt god. Idag är det barnkalas som står på schemat, så det ska fixas och donas hela förmiddagen inför det, och sen kl 15.00 smäller det. På vilket sätt ett barnkalas nu "smäller". Gårdagen avslutades med att jag läste en saga för Miki, såg lite film och sen gick jag och lade mig. Tror inte det blev lika sent som i förrgår, och därför vaknade jag inte heller lika sent. Så var det med den saken. Nu tänkte jag ta och fräscha upp mig lite med en dusch.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0