12 fingers

åh, så här blir jag alltid, varenda år. Men jag vet inte, det känns som att det är annorlunda nu. Förmodligen är det väl bara inbillning, om ungefär en månad har väl ambitionsnivån sjunkit en bra bit under noll. Men just nu är jag så sjukt laddad inför att ändra min stil. Klädstil, alltså. Eller ändra känns som ett väldigt drastiskt, och lite fel, ord. Nej, snarare finjustera. Lägga till lite detaljer, någon trademarkgrej, liksom. Oavsett om det är rött läppstift, ett par skor eller en särskild sjal. Bara nånting som känns jag. Något som får andra att tänka på mig då de ser den saken på annat håll. Jag inspireras från alla möjliga håll, denna fotoblogg gör en aldrig besviken, att kika på folk på stan är väldigt motiverande och kändisar  och diverse bloggare är - såklart - rätt givna på inspirationslistan. Några bloggare jag inspireras av är Lisa, Elin och Natalie. Dessa kändisdonnor är de jag inspireras av mest just nu:


Lauren Conrad; en av mina mest stabila stilförebilder. Frisyren hon har på bilden är för övrigt galet snygg, helt klart något jag kan tänka mig att klippa!


Nicole Richie; jag beundrar hennes känsla för detaljer (hon designar dessutom väldigt fina smycken) och att det alltid ser så oansträngt ut, som att hon bara slängt på sig det första hon såg i garderoben.


Rachel Bilson; har haft ögonen på denna donna ett bra tag också, och precis som bruden precis ovanför är hon galet duktig på det här med att få det att se så oigenomtänkt och enkelt ut.


Whitney Port; precis som typ resten av världen föll jag som en fura för hennes enkla, söta stil redan i The Hills, och det hela blev betydligt värre då hon övergick till The City istället.

om man slänger deras klädstilar i en mixer, tar bort lite tråkiga pasteller, lägger till lite mer rock, och voilá, där har du min stil i ett nötskal! Nu ska jag kika lite på H&Ms hemsida och inspireras lite.

later dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0