scary

ingen har väl missat att jag är rädd för det mesta och är oerhört lättskrämd. Iallafall, igår på Malmöfestivalen stod jag och väntade på Pia i en smal, lite småcreepy gränd, som leder till klocktornet där vi hade cyklarna, så jag antog att hon skulle komma från det hållet. På grund av att jag hade oerhört ont i min rygg lutade jag mig mot väggen för att få lite stöd och räta ut ryggen lite. Helt plötsligt kommer tre stora, kraftiga män med utländskt ursprung, frågar om jag pratar franska. Jag svarar nej, dels för att jag blev svinrädd och för att jag inte innehar kunskaper för att kunna föra en konversation som varar mer än några sekunder. Dom försvann iallafall efter ett tag, förstod inte så mycket av vad dom sade, så det blev inga större framsteg från deras håll. Men det hindrade inte mig från att ha hjärtat uppe i halsen.

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

hejsan! vilken fin blogg du har! tycker du detsamma om min? i så fall kan vi ju lägga till varann på bloglovin? vad sägs?

2009-08-16 @ 15:22:52
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

va kul, jag har lagt till dig nu:D

2009-08-16 @ 15:43:48
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0