slowdancinginaburningroom

har förmodligen lagt upp detta klipp, men I don't care. Bra låtar i stil med denna förtjänar att stå i rampljuset, och det är en skam att denna pärla inte får någon uppmärksamhet alls. Eller ja, inte i närheten av det den förtjänar, iallafall. Det absolut bästa i hela låten är slutet, från 4:30 fullkomligt kokar det av energi, älskar det. Hela låten är ju förstås bra, men slutet har det där lilla extra, liksom. Hela skivan, och DVDn (som jag visserligen inte äger, och som jag endast sett på YouTube) är riktigt bra, värd varenda krona, vartenda öre. Har ni någonsin köpt en film, skiva, bok eller whatever och ni tycker den är så där vansinnigt bra, att ni bara vill tvinga varenda kotte ni passerar på stan att köpa den? Om ni har det så vet ni iallafall hur jag känner gentemot Where the light is. Vill bara ställa mig på något torg och skrika "KÖP DEN, FÖR TUSAN!". Det kommer inte hända, jag lovar, jag snackar rent... önsketänkande är fel ord, hittar inte riktigt något som passar, men ni kanske fattar vad jag menar ändå? Nåja, ingen rök utan eld, eller hur? (passar det uttrycket ens i sammanhanget? Nåväl). enjoy


a piece of magic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0