this is when it all begins

mmyeah, vaknade av att det ringde, det gillar vi, eller? Fast det kanske var lika bra, så jag kanske kommer till Limhamn någon hyfsad mänsklig tid. Eller ja, kom ju dit mitt på dagen igår, men det var betydligt senare än planerat. Ska alldeles strax ta och krubba lite frukost, ta en dusch och fixa mig lite. Sen tar jag en promenix till torget och tar bussen ut till Limhamn, fint. Sedan får vi se vad som händer resten av dagen. Skulle gissa att dagen i övrigt kommer innehålla en massa prat, bus och mys.

Vad som kommer att ske imorgon har jag zero aning om, kanske går till Folkets park om vädret är fint. Eller en runda på stan, kanske? Nej, det känns inte bra. Då kommer jag bara bli sugen att köpa en massa prylar. Jag satsar nog på Folkets park eller balkongmys. Fast just det! Jag ska ju se The sounds imorgon, då är kvällen fixad iallafall. Och sen på fredag smäller det, woho! Jag är, som ni kanske märker, sådär jobbigt över-taggad, så risken att jag blir besviken finns ju.

Någon vänlig själ kanske kan berätta för mig: är Fibes, oh Fibes! bra live?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0