three little birds sat on my window and they told me I don't need to worry

sitter och läser en drös utav mina standardbloggar, jag har byggt upp en liten samling som jag besöker regelbundet. Det är ett par stycken, men det har blivit en liten rutin som jag inte planerat att bryta. Nu hade jag tänkt att pallra mig in i duschen, känner mig galet ofräsch, och jag har hört rykten om att vi ska ut i sommarsolen, fint. Så, med andra ord, att se ut så här är inte acceptabelt. Var igår och åt middag (och en hel del annat) hos Mikis gammelmormor/farmor (är inte säker på vilket), och mitt hår såg ut som ett skatbo. What to do? Jo, jag slängde upp det i en slarvig hästsvans. Osminkad, äcklig och allmänt ofräsch på middag hos andra. Bra, bra. Så idag hade jag tänkt att slå på stort och gå ut som en ren och fräsch och kanske till och med lite sminkad tjej. Omväxling förnöjer, liksom. yeah

sedan är jag inte så pepp att åka på bio och se ut som värsta uteliggarna, så en dusch känns som en bra grej.

jaja, slutpladdrat från min sida.
tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0