world of its own

buhu, jag håller på att bli förkyld. FÖRKYLD. Så jäääkla kasst, det suger verkligen. Och världens sämsta timing, dessutom. Har skolårets första konsert på lördag, det känns ju toppen. Förhoppningsvis lyckas jag hålla den i schack till efter konserten iallafall, sen får den bryta ut bäst det vill. Bara jag slipper skiten så snabbt som möjligt. Nåväl. Ska strax gå och lägga mig, lyssna lite på min nya favorit Tingsek, så löjligt skön röst den mannen har, alltså. Raspig och soulig. Jag DÖR, helt enkelt. Imorgon ser dagen ut som så att jag går från 09.00 till 15.00 (tror jag). Får se hur mycket av dagen som jag orkar med, ska försöka att hänga med så gott det går, har fått order att inte anstränga mig för mycket iallafall. Har sen igår märkliga smärtor i bröstet. Dom dyker inte upp hela tiden, utan bara lite då och då, det liksom hugger till. Gör riktigt ont, och det är väldigt obehagligt.

jaja, Tingsek och sängen var det nu.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0