HYSTERICAL

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA, gud, jag dör. Grannarna lånade ett par barnhörlurar av oss tidigare ikväll, för att dom skulle se Soundtrack of our lives (tror jag), och för en stund sen kom dom och återlämnade dom, tackade för lånet och berättade en grej som fick mig att skratta högt. Tydligen så hade en utav medlemmarna i bandet bestämt sig för att stagediva. Så, han tar sats, springer, hoppar OCH MISSAR PUBLIKEN. Bara det fick mig att skratta, men inte slutar det där inte, åh nej. Då han landar så gör han det på ett brunnslock, som ger vika och han ramlar ner i kloaksystemet. Gud, så jag skrattade. Och GUD VAD JAG HOPPAS ATT NÅGON FILMADE DET OCH SÄTTER IN DET PÅ YOUTUBE OMGÅENDE. Jaja, nu har jag avslöjat nog av min extremt mogna humor, right? Det positiva med denna historia - förutom att den är väldigt rolig - är att jag helt plötsligt framstår som... Lite mindre klantig. Åtminstone ett tag, tills jag lyckas med konststycket att överträffa det. Jag ger mig själv en vecka, inget mer.

laterz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0