CRUSHCRUSHCRUSH

har äntligen varit på lite upptäcksfärd här i Malmö! Så jag har strosat runt lite och tittat runt. Vädret har varit helt okej, det kom en regnskur nu på eftermiddagen som varade i några minuter, annars har solen varit framme idag. Hittade inget av intresse, men det var kul att bara gå runt och titta. På vägen hem blev jag sjukt sugen på nånting. Visste inte exakt vad, bara nånting. Men då så fick jag en snilleblixt, minsann! Då vi var och köpte ledstången till Mikis cykel igår passerade vi en 7-elevenbutik, som jag förälskade mig i under en Stockholmsresa 2007. Perfekt. Men vart var nu den där rackarns butiken? Jag letade och letade, utan resultat. Men skam den som ger sig, för till slut hittade jag den iallafall. Så 2 tidningar - VeckoRevyn och Glamour - fick följa med mig hem, i sällskap med en välbehövlig Fruit Cooler. Sen spatserade jag hemåt. Rätt nöjd att jag hittade i staden, även om det var lite snurrigt där emellan varven. Men jag hittade både till stan och hem igen, nöjd tjej! Nu börjar det nog dra ihop sig till middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0