POKERFACE

har ganska precis kommit hem efter att ha varit ute i stort sett hela eftermiddagen, har fightats med nyckelpigorna, solat lite, tagit skydd från regnet, ätit kanongod sushi och mest bara kikat runt. En rätt mysig dag, med andra ord. Blev betydligt senare än väntat, så jag ska snart byta om, dra på lite solpuder på kinderna och byta om till lite mer... påklädda kläder. Tänkte köra på ett par svarta strumpbyxor, vitt linne, gul bomullstunika, svart kofta och Converse. Rätt nice. Och mitt nya favoritarmband som jag fick i välkomstpresent då jag kom hit till Malmö, ett silverarmband som är flätat, skitfint. Ångrar att jag inte tog med mig mitt nitarmband, som följde med Veckorevyn, det hade nog blivit rätt grymt till. Så himla typiskt mig, ska alltid glömma nånting då jag ska någonstans. Alltid. Nu då jag skulle åka till Malmö lyckades jag glömma armbandet, min hårborste, schampoo, balsam & tandkräm. Klantig brud, or what? Nåväl, värre saker har hänt.

håller tummarna att det blir bättre väder imorgon, hade velat sola lite. Och nej, det har inte alls att göra med att Jossan ringde tidigare ikväll och berättade om hennes lilla "mission"; att bli brunare än mig. Gissa om det väckte tävlingsmänniskan i mig? Uhuh, inte bra, inte bra.

Nåja, nu ska jag fräscha upp mig lite.

ciao dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0