clap your hands and say yeah

har nyss avverkat ett gäng OC-avsnitt, fint. Före det blev det gomiddag, kassler och potatis med ananas och en god sås till. Jag klagar inte. Speciellt då en ekande tom mage fick påfyllning, satt finfint. Blev väldigt sugen på bullar och mjölk... Ska nog kunna behärska mig. Ett tag, åtminstone. Men jag har dessvärre usel disciplin, åtminstone då det gäller såna saker, så jag vet nog vart jag kommer hitta mig själv om 20 minuter. Missade alla bra program idag! Hur dålig är inte jag?! Och FNL går inte ens i repris, JAG DÖR. Vilket - förutom att jag är riktigt sugen - är en riktigt bra anledning, enligt mig. Ni vet, för att tröstäta. Men alltså, FNL, Greek OCH Privileged, hur hände det? Jag som var så överdrivet taggad inför min superbra tv-kväll igår. Visserligen så går ju Privileged i repris imorgon, men det andra då? Jaja, det är väl ett senare bekymmer. Nu ska jag avnjuta mina M&Ms (det enda jag fick behålla ur godispåsen som jag mutade bort mot en massage igår), choklad brukar ha positiv inverkan på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0