HELLYEAH

hemma efter en killer konsert med The Sounds, så sjuuukt bra! Maja Ivarsson är så fruktansvärt cool på scenen, bryr sig inte ett skit, gör allt som faller henne in. Och, utöver det, så har jag utvecklat en mindre crush för bandets keyboardist/gitarrist/låtskrivare/whatever, Jesper Anderberg, så löjligt jävla snygg. Just nu sitter jag och tittar på klipp från Timbuktus spelning i lördags, så jääkla bra! Imorgon är det Pauline, John ME, Lady Sovereign och Fibes, oh Fibes! (kvällens - och förmodligen veckans - självklara höjdpunkt), det kommer bli KANON. Dessvärre är det min sista dag imorgon, så jag måste packa och sånt skit. Åker ju hem olagligt tidigt på lördag, vill inte. Men det ska ändå bli kul att återvända till vardagen,

nu ska jag krafsa fram något gott, resten av kvällen kommer spenderas framför tvn och någon halvkass film. Det blir nog kanoners.

kolla detta, hörni, så sjukt bra! Och missa inte dansnumret i klipp nr 2!

ett

två


update:
hoppsan i galoppsan, det fanns visst ett tredje klipp också, klart som tusan att jag bjuder på det också! enjoy

tre

Kommentarer
Postat av: Mathilda

timbuktu är grym live! ;D

2009-08-24 @ 12:36:25
URL: http://mathildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0