TRÖTT

hihi, sitter och läser Saras blogg och skrattar lite för mig själv. Vi har en gemensam liten besatthet - för att uttrycka det milt - av handsprit. Under våra sommarjobbsveckor i Juni passade vi på att sno lite handsprit under varenda spelning på ålderdomshem vi gjorde. Nu har dom infört handsprit i våran matsal i skolan, vilket är både bra och dåligt. Bra för mig och Sara, så att vi kan gå och handsprita lite då vi känner för det, dåligt för att det är på grund av svininfluensan detta har införts, för att minska risken för smitta.

Idag har vi haft lite körrep inför lördagens konsert, sen promenixade vi till Pagla, hängde där, grillade lite osv. Rätt kul, det blev helt sjukt varmt, och jag hade klätt på mig rätt rejält, det var alldeles grått och mulet och det hängde lite regn i luften. Så därför klädde jag på mig lite extra, munkjacka osv. Hade till och med långkalsonger på mig (!), och givetvis ska det då - bara därför - bli sådär äckligt varmt. Men, det var kul ändå. Jag och Kal (han heter dock inte så egentligen) utgjorde ett riktigt kick-ass team i pagla idag då vi hade tipsrunda. Vi vann inte, men vi var bäst ändå. Vissa har det, helt enkelt. Jag och Kal, exempelvis. Dessutom hade vi ett grymt - men löjligt random - lagnamn; fiskbanan äppelpump eller något i den stilen. Och namnet kom vi på tillsammans med 2 ettor. Men det har varit en kul dag, iallafall!

imorgon är det körrep hela dagen, lördag är det konsert, och sen blir det antingen insparksfest eller kanske bränna, vi får se.

nu ska jag iallafall sova!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0