nananana

Natalie: ja, tacos är kanongott, och den där tacotallriken hade verkligen det lilla extra.
Elvira: ja, malmöfestivalen är verkligen kanon på alla möjliga sätt och vis. Har varit där varje kväll, i stort sett, och fler lär det bli. Har du sett några artister, då?

Bah, igår blev det en helt galen eftermiddag och kväll. Började med lite häng i Folkets park, sen begav vi oss till stortorget, där det vankades Rix FM festival. Många bra artister stod på schemat, och det dåliga vädret blev ganska snabbt utbytt till både värme och solsken. Riktigt skönt. Så där stod jag, i solskenet, och njöt av uppträdanden med Janet, Kim, Yohanna, Erik Hassle, Sarah Dawn Finer, Alcazar och Mika. Blev totalt knockad av den sistnämnda killens talang. Eller ja, att han besitter talang visste jag redan, men det var bara aningen mer än vad jag trodde. Och falsetten? Det är utan tvekan den ljusaste och renaste falsetten jag hört. Någonsin. Helt fantastisk. Sedan cyklade jag till Folkets park, mötte upp dom andra, åkte hem för att lämna lite grejer innan vi cyklade till stortorget för att se Miss Li. Hade faktiskt inga större förväntningar på hennes konsert, men hon var verkligen helt fantastisk, så jag fick mig en rejäl knäpp på näsan. Kvällen fortsatte på lika bra vis som den hade börjat med Veronica Maggio och den avslutades på bästa möjliga sätt med Timbuktu, en kanongrym kväll. Ikväll blir det mest troligt Anna Ternheim, annars lutar det mot en relativt lugn dag. Imorgon tänkte jag se Deportees, och jag har för mig att det var någon mer som skulle vara imorgon. Great. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0