HOME

nu är jag äntligen hemma från Skåne. Gjorde ett stopp i luleå först, men nu är jag hemma. Imorgon är det skola, jag är faktiskt riktigt taggad! Ska bli kul att träffa alla igen, komma tillbaka till lite rutiner. Nog för att jag brukar tröttna på dessa rutiner efter typ 2 veckor, men det var en annan sak...

Igår var jag, som sagt, hos Agnes på 18-årsgalej, riktigt kul! Vi var ett helt gäng, blev en himla massa skratt och flams, stupade i säng först 03.00 i natt, helt vansinnigt trött efter dagen, steg upp 06.00 igår för att hinna till flygplatsen, så man var rätt mör efter att ha varit vaken i 21 timmar, däckade så fort jag satte huvudet på kudden, i stort sett.

Steg upp runt 11 idag, satt och surrade i några timmar med allihopa, åt frukost och sen packade jag ihop mina prylar och åkte till stan med mamma. Lämnade in mobilen på lagning, och dom hade inte ens en lånemobil att erbjuda, surt. Det fixades dock rätt omgående, fick ta mammas mobil, och så skulle mamma ta en mobil som Amanda hade, så det fixade ju sig. Dessvärre kommer det innebära att jag inte kommer kunna lägga upp några Skåne-bilder förrän om någon vecka, men håll ut, det kommer, jag lovar!

I fredags small det äntligen! Då fick jag se Fibes, oh Fibes! till slut. Och det var såååå värt, så sjukt bra spelning! Var alldeles salig och uppspelt efteråt, hade lite svårt att somna efteråt. Har till och med rört i sångarens armbåge, hehe. Men superbra spelning iallafall, om ni får tillfälle att se dom borde ni helt klart göra det! Tidigare samma dag såg jag även Pauline i samma lokal, kanonbra spelning det också. Fick även upp ögonen för den talangfulla skånepågen Magnus Tingsek, riktigt bra, ska spana in på Spotify så fort jag får tillfälle!

Nu ska jag packa upp mina prylar ur väskan, dunka min nya John Mayer-skiva och sen hoppa in i duschen. Blir en tidig kväll, 21 vakna timmar blev lite väl mastigt för min del. 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Svar: Ja, jag blev oxå överraskad. Såg honom på Hultsfred och stod inte still i mer än 10 sekunder på 90 minuter, rena rama discot i publiken! Grym på dansa oxå ;p

2009-08-24 @ 21:08:11
URL: http://mathildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0