I was dancing the whole way home

Sitter och spånar och planerar inför diverse presentinköp som ska göras inom en snar framtid. Det är min ömma moder, kusin, Anna, Agnesx2, Jens och säkert någon fler som ska ha presenter. Tur att jag är grym på att komma på presenter. Eller ja, ibland. Som i vintras, till exempel, så fyllde världens sötaste Fabian 8 år. Han älskar Djurgården. Mamma ska till Stockholm. Jag får världens snilleblixt. Givetvis ska lillknatten ha en Djurgårdströja! Och visserligen slutar mina superidéer på presenter typ där, men jag har flera snilleblixtar på lager, ska ni veta!

Håller tummarna stenhårt för fint väder imorgon, vill verkligen ut och jobba på brännan, börjar blekna rejält. Vill ju inte lysa i mörkret då jag landar i Malmö på torsdag, direkt. Just fan, måste tvätta här någon dag. Usch, att tvätta är verkligen det tråkigaste som finns, ogillar det skarpt. Fast det är väl lika bra att man vänjer sig, antar jag.

Lyckades för övrigt muta till mig en massage tidigare ikväll. Det innebar visserligen att jag blev av med det mesta av mitt godis, men det var så värt det! Har en vidrig muskelknut i nacken som troligtvis trycker på någon nerv eller något, för det går jävlart inte att vrida nacken. Efter massagen blev det lite bättre dock, kunde röra mig lite iallafall, och det gjorde inte lika ont. Har för mig att det ska finnas en vetekudde här i huset någonstans, ska banne mig leta fram den imorgon och försöka heala min ömma nacke. Annars får jag muta mig till ytterligare en massage imorgon...

nu hade jag tänkt att knapra i mig en värktablett eller två, se några OC-avsnitt och sen sova.

puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0