'CAUSE THIS IS THRILLER, THRILLER NIGHT

aaaaah, HOPPAS jag får tag i biljetter till John Mayer-konserten. Hade varit kalas på alla sätt och vis. Är alldeles slut, har sjungit, repat och dansat järnet idag! Är det för tidigt att säga att man inte är någon ungdom längre? Ska strax lägga mig i sängen och slipa på min opåbörjade labbrapport, typiskt mig att alltid vara ute i sista stund med grejer. Förhoppningsvis ska den väl vara färdig för inlämning till lektionen imorgon, annars får jag väl sitta och skriva som en tok på lektionen och lämna in innan vi slutar.

Imorgon är det en hyfsat vanlig dag, NK, wallmans, arb och samhälls. Och sen har jag sånglektion också sådär på eftermiddagen.

Har tränat dans som en tok hela kvällen, fast jag har varvat detta med lite andra viktiga sysslor, som att fika och se 10 minuter av Australia. Värt? Absolutely.

Helgen har spenderats på skolan där det har repats för fulla muggar inför julshowen. Börjar faktiskt känna mig rätt lugn inför det stora kalaset nu, den värsta stressen har lagt sig, nu är jag mest bara taggad. Vårat Michael Jackson-medley kommer ju bli så jäääkla bra! Fast allt det andra låter ju super också, såklart. På torsdag har vi ett luciagig på arenan, sedan har vi fyra till på fredag. Sen ska vi, om jag fattat snacket som gått bland mina klassisar, rigga i björksalen och dra ett rep eller två i helgen, för att prova on location, liksom. Gissar ju att det blir lite annan känsla att dansa till Beat it med lite space att röra sig på än att pressa in typ 30 pers i ett ensemblerum - några sångare, några instrumentalister och en drös dansare + några vanliga åskådare) det var trångt och VARMT. Men det lät rätt tight ändå, så jag är mer än nöjd.

men, nu ska denna nöjda brud bege sig till sängen, annars fastnar jag framför facebook (livsfarligt, huh?). NIGHTY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0