DISAPPOINTMENT WAS MY CLOSEST FRIEND

Sitter och lyssnar på lite musik (just nu lyssnar jag på soundtracket till Disney-filmen Tarzan, haha). Funderar om jag ska ta en dusch snart. Men jag gruvar mig litegrann, duschen brukar sällan leverera varmvatten. Åtminstone då jag ska duscha, då snålas det inte med kallvattnet direkt.

Blir en rätt lugn kväll med familjen, kanske ser en film eller något. Och ÄTA, förstås, haha. Har varit handlat nu på förmiddagen, och det kommer att bli lövbiff, potatisklyftor, sås, skagentoast, fruktsallad och säkert en massa annat!

Imorgon blir det gissningsvis en riktigt slapp dag, se film osv, och sen på lördag är det HOCKEY, peppad tjej till tusen!

Men nu ska jag lyssna vidare på Tarzan-soundtracket (Disneyfilmer har verkligen sjuktbra musik!) och sen ska jag tvinga in mig själv i duschen. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0