GRAVITY RELEASE ME OR FOREVER HOLD ME DOWN

Happ, då var julen snart över då! Har haft en supermysig dag, och jag hoppas att ni också haft det. Har fått en ny plattång, kläder, smycken, ett capo till gitarren och lite annat smått och gott. På måndag blir det luleå med Sara och shoppa litegrann, sen ska jag på hockey senare på kvällen, så det blir nog rätt bra. Är galet sugen på dom där skorna alltså, så vansinnigt fina att jag dör. Kan mycket väl bli så att jag ger dom åt mig själv i julklapp.

Som den One tree hill-nörd jag är så kunde jag inte låta bli att smälta då jag såg det här klippet, då Jamie, eller Jackson Brundage som han heter egentligen, och Gavin DeGraw spelar tillsammans, så himla sött! Och varje gång slås jag av hur sjukt duktig Gavin DeGraw är. Fantastisk artist på alla sätt och vis.

Imorgon ska jag nog bara ta det lugnt, inte göra något alltför ansträngande. Hoppas att min syster kommer hit, så man har lite sällskap. Nu ska jag fika lite mer! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0