I JUST HAVEN'T MET YOU YET

attans bananer, vad den här låten är BRA!! Har alltid varit lite svag för Michael Bublé och hans härliga röst, och jag gillar verkligen den här låten, det är en sån där liten trudelutt som man inte kan låta bli att dra på smilbanden åt. Och videon är sådär supersöt att jag bara smälter, älskar att det är lite "vardag" över den. Jag är helt klart mer utav en vardagsromantiker än guldkantsromantiker, hellre familjepizza än en dyr middag på någon fancy resturang, hellre en ensam maskros än ett fång rosor, hellre en vanlig onsdag än Alla hjärtans dag. Ja, ni fattar kanske vad jag menar. Så, lyssna på låten, kolla på videon och LE. Eller jag behöver knappast be er om att le, man gör det ganska automatiskt efter att ha hört låten. Creds till den som kan stå emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0