I'M GONNA FIND ANOTHER YOU

har nyss satt igång en tvättmaskin, städat litegrann och läst ett kapitel ur en bok. En rätt produktiv dag, med andra ord. Var på Pite havsbad igår med Amanda. Och det badades för ett helt kompani. Jösses, det åktes rutschkanor, lektes och skrattades. Hade iallafall vansinnigt roligt, skrattade så att luften knappt räckte till. Det kanske roligaste som inträffade måste väl ha varit då jag hoppade rakt ner i poolen, utan att inse att poolbotten är löjligt hal, så då jag landade i vattnet som i vanliga fall räcker till brösten ungefär halkade jag och försvann under ytan. Kom upp igen med typ en liter vatten i strupen och en kallsup som heter duga. Kul var det iallafall, och det var två trötta - och hungriga - tjejer som kom hem strax efter 19-snåret. Slängde i mig ett stekt ägg och sen såg vi på Marley & Me. Och jag satt och snyftade, som vanligt. Some things never change. Sen då det var dags och sova? Ja då började allt klor klia till tusen, så jag fick smörja in mig sisådär 800 gånger och kyla ner mig med ett lakan, och ändå kliade det. Börjar på allvar tro att jag är allergisk mot klor. Sen fick jag ju veta att det var hockey på tv, så jag pallrade mig upp ur sängen, slängde på skjortan, drog med mig täcket och satte mig framför tvn. Alltså, få saker kan få en att känna sig så sluskig som att sitta uppe mitt i natten för att se hockey iklädd underkläder, skjorta och sockar. Dock så hade jag väldigt rent hår, och jag skulle tro att resten av jag var rätt ren också, vilket kanske sänkte the overall sluskfaktor, hoppas jag. Nä, om man skulle ta och leta fram något ätbart kanske? LATER FOLKS

Franz Ferdinand - Ulysses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0