JUST KEEP ME WHERE THE LIGHT IS

japp, nu har jag gjort det! Jag har plöjt igenom hela Where the light is. Dessvärre har jag inte guldpärlan i min DVD-samling, men jag önskar verkligen att jag hade det. Så. Sjukt. Bra. Och, bara för att jag känner mig extraordinärt snäll såhär i jultider så hittar ni alla låtar från konserten här nedan. PUSS PÅ DET

Acoustic set
Neon
Stop this train
In your atmosphere
Daughters
Free fallin'

Trio set
Everyday I have the blues
Wait until tomorrow
Who did you think I was
Come when I call
Good love is on the way
Out of my mind
Vultures
Bold as love

Band set
Waiting on the world to change
Slow dancing in a burning room
Why Georgia
The heart of life
I don't need no doctor
Gravity
I don't trust myself (with loving you)
Belief
I'm gonna find another you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0