WHATEVER HAPPENED TO MY ROCK & ROLL

PHEW, då var allt julshowssvammel över, skönt men samtidigt lite tråkigt. Vad ska man nu göra om kvällarna och helgerna, liksom? Men kalas har det varit, minsann! Är så sjukt nöjd och stolt över alla (förvånad, någon?). Efter showen igår drog hela högen till buddbyn där det vankades efterfest, trevligt som faån var det! Fick i mig både det ena och det andra och var ganska rund under fötterna, men jag hade en superkväll! Att dansa till Beat it i högklackat då man är lite på lyran var verkligen en upplevelse. Landade i sängen runt halv ett i natt, så det blev ändå inte en överdrivet sen kväll, det snurrade lite i skallen, men annars mådde jag fint. Smsade med några finisar innan jag somnade som en sten strax efter ett. Toppklass på kvällen iallafall! Nu ska jag ta och fixa mig inför kvällens galej, syrran fyller ju 16 idag, så här blir det kalas för hela slanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0