Ain't no sunshine

Blä, vilken tråkig dag! Försov mig till halv åtta, så min inplanerade dusch fick helt enkelt strykas från listan. Frukosten fick helt enkelt gå i första hand. Sen stressade jag till skolbussen, som jag lyckligtvis hann med, anlände till skolan. Och insåg att jag glömt mina nycklar. Superbra. Typ den enda dag som jag verkligen, verkligen, verkligen behöver mina nycklar, och så har jag glömt dom! Just idag, då jag har typ alla ämnen då jag faktiskt behöver mina grejer som finns i skåpet. Gissar att min historialärare inte kommer bli speciellt glad över detta, men jaja, sånt händer. Tur att det är fredag iallafall.

Igår åt vi palt till middag, och åh, det var helt makalöst underbart gott. Har längtat efter palt. Åt två hela och en halv. Sen ville jag dö. Matkoman slog i ordentligt, höll nästan på att somna medans jag kollade på hockeyn. Men det gjorde jag inte, jag lyckades hålla mig vaken. Fast istället så frös jag som en gris, hade på mig en kofta och två fleecetröjor. Men det är kallt hemma hos oss! Fruktansvärt, och igår måste varit den värsta dagen. Men ikväll ska vi elda iallafall.

Great att sverige vann igår, dom spelade rätt okej, faktiskt. Kenny Jönssons mål från blålinjen, Sveriges tredje mål, var riktigt snyggt.

nu ska jag snart ta och pallra mig till klassrådet.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0