Bra match!

Sitter och kollar på hockeymatchen på TV, Sverige-Ryssland. Det går bra nu, Sverige leder med 3-1. Ryssland går det ju sådär för. Fast dom är duktiga på att dra på sig utvisningar iallafall, vet inte hur många gånger kommentatorerna sade "utvisning Ryssland" under första perioden.

 Ganska händelselös dag. Sånglektion, höll på att skrika upp inälvorna ur magen. NK-lektion, höll på att dö av uttråkning/hunger. Åhléns en snabb sväng, i brist på annat. Hem, fixade lite i mitt rum, övade på min gitarrläxa, lagade mat med Anna, åt och nu sitter jag här. Tänkte kanske ringa runt till lite folk, i brist på annat. Verkligen en dead boring dag. Tror för övrigt att jag är på väg att dra på mig en riktig förkylning. Igen. Åh, såna här vintersjukdomar suger verkligen apa. Och jag verkar smyga runt runt knutarna, det är förkylning hit, feber dit och så lite illamående/huvudvärk/magont där emellanåt. Jaja, snart är det helg. Inte för att det hjälper så mycket för mig, om jag ändå är på g att bli sjuk, ska sitta barnvakt på lördagkväll och då är det ju sådär om jag ska bli sjuk lagomt tills dess. I need the money!

Imorgon ska jag förresten - om jag inte redan sagt det, that is - ta hål i öronen. Jag är nervös! Visserligen har jag gjort det förut, men det känns ändå lite nervigt. Men förhoppningsvis ska det gå bra.

men nu ska jag kila vidare,
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0