Can you feel it?

Sitter och fördriver lite tid, as usual. Har ljudteknik om cirkus en halvtimme, typ alla har dragit, så inte har man någon att vara social med heller. Bajs, vad tråkigt. Efter idrotten gick vi och käkade lunch, jag och Sara och surrade på lite om allt möjligt, från 9ans plojfoto till musikalen. Mycket trevligt, ja. Sen hade vi möte med klassen + lärarna, om musikalen (såklart) så där rök min gemulektion (phew, hade inte gjort läxan) och sen såg vi 70-talsversionen av Jesus Christ Superstar. Den var bra, lite blaha ibland bara, vissa av låtarna.

Sen efteråt blev det lite diskussioner om hur vi ville göra osv, men det blev inget överdrivet seriöst, ingen tog det på så stort allvar, så till slut började alla droppa ut. Så jag och Sara (den andra Sara) gick och satte oss i soffan och pratade lite, men nu har hon och Emil gått, så nu är jag all alone. Iallafall i 20 min till, sen kommer Kalle och Sofia och har ljudteknik med moi.

Sen efter lektionen så ska jag gå till Annas jobb, haffa lite cash och pallra mig till Coop, handla lite och sen ska jag hem och vara duktig, ska minsann träna på min (första) gitarrläxa, göra klart rättskunskapen och lite sånt där.

Haha, kul grej, för övrigt, idag på idrotten så skulle vi ha skridskor, men ett stort antal av klassen hade ingen aning om det = inte så många hade skrillor med sig, så vi som hade vanliga kläder stannade inne och spelade basket. Som senare utvecklades till streetbasket. Men till sist var det väl mest mördarbasket, men det var kul ändå! Det roliga är iallafall att sådär ca 10 min före lektionens slut så blev alla tvärtrötta, så vi tänkte att vi skulle sluta lite tidigare. Det gillades inte av Kurt, våran idrottslärare, som nu skickat ut ett mejl (yes, you heard me) åt oss detta rör. Tycker mest bara att det är ganska komiskt.

men nu ska jag inte tråka ut er nå mer, måste rusa till min lektion. Eller rusa och rusa, den börjar på 15 min. Men ja ...
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0