dagens ros?

att bara kalla det här inlägget dagens ros är en extrem, enorm underdrift. Kvällen igår var, kort sagt, ganska usel. Jag ska inte gå in på några detaljer, men jag kan säga att kvällen slutade i tårar. Och svek. Ingen höjdarkväll, med andra ord..

därför förtjänar några personer - Johanna, Kalle, Sara och, framför allt, Amanda, min lillasyster. Utan dem vet jag inte riktigt hur detta hade kunnat slutat.

japp, det är bevisat. Mina vänner är bäst. End of story.

Och dom borde belönas. Fast rosor är inte bra nog. Diplom är bara väldigt ... Skidtävling på lågstadiet. Dom borde snarare få typ en Oscar, om nu sådana hade delats ut åt världens bästa vänner. Och syskon, för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0