Give me a call

Mnjae, Melodifestivalens första deltävling var lite av en besvikelse. Trist startfält, kassa låtar, fula kläder. Den enda som fick in en riktig fullträff var Marie Serneholt i sitt vita nummer med fjädrar. Fast hon hade kunnat skrota den där grejen hon hade på armen, annars var hon helt smashing! Emilias guldklänning var också riktigt söt. Men som sagt, bidragen var tråkigt dåliga. Imorgon blir det hemresa. Usch, är inte alls sugen att åka hem. Bara tillbaka till det tråkiga, vanliga livet.

För övrigt så är Part of me, som är en kollaboration (???) mellan Chris Cornell, ni vet Audioslaves sångare, och mästerproducenten Timbaland. Skön låt, och jag kan helt klart se mig själv dansa till den senare i vår!

Jaja, nu ska jag snart ta och lägga mig,
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0