HM?

nu är jag nådigt less. Det här är tredje gången Halebop drar pengar från mitt kort ... Hatar dom mig, eller vad är det frågan om?  Vet dock inte om jag har något att bevisa detta med, om jag skulle kontakta Halebop, har ju gratis sms iallafall, så det kan ju inte dra något, men jag har ju ringt. Ringde till telia i söndags, kollade efteråt, då hade det dragit 9 kr, sen hade det dragit 4 kr till, då jag ringde mamma. Sen - pang - helt plötsligt hade jag förlorat 20 kr, trots att jag efter det bara hade ringt inom halebop två gånger. Men jaja, that's life, antar jag. Synd att det alltid är mig det drabbar.

Blev en lång eftermiddag. Ljudtekniken kändes oändligt lång, och det gjordes ju inte bättre av att jag inte hann upp till fiket, så jag fick helt enkelt vänta snällt tills jag kom hem 3 timmar senare, fick jag i mig lite föda, i form av köttfärslimpa, potatis och sås. Det var supergott, inte alls dumt! Sen då Anna kom hem bjöds det på semlor från Opalen, och för en riktigt semloman som moi var det verkligen pricket på i:et. Sen såg vi på favoritscenen ur Batman typ 100 gånger om, och kvällen avslutades till sist med Lipstick Jungle på 3an, innan jag begav mig till min säng, läste några sidor i Ljudet av ditt hjärta, innan jag somnade sött. 

Morgonen fick en liknande start som gårdagen slutade, jag gjorde lite frulle, satte mig framför tvn, såg Batman (fast inte samma scen, utan jag såg faktiskt filmen) och sen gjorde jag mig i ordning, åkte till skolan, hade rättskunskap och nu sitter jag här, uttråkad som bara den.

Efter rättskunskapen gick jag till matsalen och käkade lunch med Moa, Mickan och Matilda, och jag och Moa bestämde att vi ska ut på krogen tillsammans då hon fyller 18 om några veckor! Så det blir nog trevligt, då har jag iallafall krogsällskap, så jag slipper vänta till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0