Love games

Yep, Three floors down med Kim (som tydligen heter Fransson i efternamn, how rockstar) spelas fortfarande flitigt här. Otroligt catchy låt, fastnar direkt. Sitter och väntar på mat, och för att fördriva tiden googlar jag på the almighty gorgeous Christian Bale och stoppar in lite music i mobilen.

Senare ikväll är det ju Melodifestivalen, och enligt ren tradition lär det ju bli att man kikar, just because. Är i nuläget riktigt taggad inför Måns Zelmerlöws "Hope & Glory" som kommer framföras i Skellefteå (blä) nästa helg. Han är artisten bakom en av mina all-time favoriter från Melodifestivalen. Jag kanske inte ens behöver säga att det är Cara mia från 2007 jag pratar om? Den fastnade direkt, likt ett ultraklibbigt tuggummi, och har inte lämnat min skalle ever since. Får se om han lyckas toppa det i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0